Proszę o napisanie krótkiego wiersza około 5 wersów. Nie musi się rymować, ale żeby miał jakiś sens. Mam go napisać na podstawie Stowarzyszenia Umarłych Poetów. Ważne żeby zawierał jakieś rozmyślanie filozoficzne, jakąś myśl Jestem raczej wielbicielem nauk ścisłych wiec jest to dla mnie naprawdę trudne zadanie.
Z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2009-11-20T17:04:55+01:00
Nie bój się odkryć swoich marzeń
Nie bój się chwycić swoich snów
Staw czoło przeciwnością
Staw czoło burzy na świecie,
W twoim świecie,
Pełnym, twoich marzeń
Twoich snów
Póki jesteś młody
Póki masz jeszcze czas
Niech twoją dewizą będzie
Najważniejsze z haseł "Carpe diem"
2009-11-20T17:07:29+01:00
Kiedyś byli poeci,
Którzy wierszem pisali,lub prozą,
Teraz tylko pozostał grób,
na którym śpią,
i myślą o wierszach,
których opowiedzą bogu.
Mówią sobie:
Boże,ty mi zaufałeś ,
że mnie przjełeś do niebios bram,
tak się zastanawiam,
czy z takim wierszem,
przyjmnniesz mnie i tam,
Myślę sobie,takiego wiersza nie wymyśli nikt na świecie
jaki ty wymyśliłeś o porannym lecie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:47:33+01:00
Zycie jest jak kartka papieru
na którym wiersze pisało wielu
zycie jest jak bicie serca
kidy zycie sie skonczy gołab ten list do nieba dorecza
gdy znajdzie się juz na bozym kolanie
to i tak zycia sens nigdy nie ustanie
dużo poetów pisało wierszy wiele
umarli a ty mudl si za nich w niedziele