Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:04:34+01:00
520 uczniów w szkole
30% uczniów nigdy nie otrzymało oceny nie dostatecznej
czyli 30%*520=156 osób nie dostało nigdy 1
więc 70%*520=364 osoby dostały chociaż raz
10 4 10
2009-11-20T17:06:52+01:00
No więc czytaj, 520 uczniów to 100% a 30% nie ma żadnej jedynki czyli musisz zrobić to metodą "na krzyż"
a więc:
520-100%
x-30%

x=520×30% (zera się skracją i procenty też, czyli zostaje 52x3)
100%

x=166 uczniów
teraz odejmujesz od 520 uczniów tych 166 i zostaje 354
Odp:Uczniów którzy dostali chociaż jedną ocene niedostateczną jest 354 .
6 3 6
2009-11-20T17:13:52+01:00
30% liczby 520 to 0,3*520=156
520-156=364
Odp: 364 uczniów otrzymało przynajmniej raz ocenę niedostateczną
1 5 1