Odpowiedzi

2009-11-20T17:06:32+01:00
Zdecydowanie zgadzam sie. Ponieważ kazdy wystep jest inny chociażby intonacja głosu za kazdym razem brzmi inaczej. widownia za kazdym razem jest inna, za kazdym razem w inny sposób odbiera spektakl i inaczej na niego reaguje.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:07:10+01:00
Oczywiście, że się zgadzam. To wprost logiczne, iż każdy spektakl jest inny. Jak powszechnie wiadomo - aktorzy grają na żywo. Czy da się powiedzieć, wykonać wszystko tak samo jak się to zrobiło wczoraj? Odpowiedź jest prosta - nie. Dlaczego więc mamy się dziwić aktorom, że oni tak nie umieją...
Nie ma dwóch identycznych widowni - widownię tworzą ludzie. Na każde przedstawienie przychodzą inne osoby, nie ma możliwości aby widownia była ciągle ta sama, lub by kiedyś się powtórzyła.
8 3 8