Odpowiedzi

2009-11-20T17:54:32+01:00
Matka Teresa z Kalkuty, ponieważ pomagała trędowatym.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:33:35+01:00
Ja osobiście uważam za człowieka z charakterem kogoś kto jest nie bywałe godzien tej zalety jak i wielu innych.Bowiem jest nim Jan Paweł II.Nie muszę chyba wiele wypominać co zrobił ten człowiek i jak wiele wprowadził w życie każdego chrześcijanina.
Trudno przecież by było inaczej stwierdzić że nasz były Papierz był człowiekiem z charakterem. Gdyż bronił ojczyzny świata oraz katolików i dawał dowód na to że można żyć lepiej a nawet trzeba .Pomagał ubogim niósł pomoc chorym i nigdy nie przechodził obojętnie obok cierpiącej osoby. Żył w trudnych czasach pełnych grozy i strachu. Mimo to nie poddał się . Po wojnie dalej dawał świadectwo na to że trzeba walczyć o to jakim się jest i jak powinno się postępować.Zawsze starał się żeby było jak najlepiej był skromnym człowiekiem ,który zmienił oblicze tej ziemi dzięki temu że był osobą silą z charakterem.

nie wiem czy dobrze :]
3 3 3