Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:19:45+01:00
Ad.1 - to znaczy ze ktos kto byl samotny , przerwal to bo np spotkal przyjaciela
ad.2 - znaczy ze ktos koto byl chory wyzdrowial
ad.3 - znaczy ze z problemami sobie radzisz
17 4 17
2009-11-20T17:20:39+01:00
Chyba;
1nie byc samotnym
2wyzdrowieć
8 1 8
2009-11-20T17:29:37+01:00
Zdjęcie z krzyża symbolizuje ona samotność
Zdjęcie z krzyża chorobą
4 1 4