Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T17:15:43+01:00
Głupi jak but

Jasiu jest gupi jak but
1 5 1
2009-11-20T17:17:20+01:00
Pięta achillesowa
Moją piętą achillesową jest śpiew.
koń trojański
Mateusz ciągle używa konia trojańskiego.
stajnia Augiasza.
Moja koleżanka ma w pokoju stajnie Augiasza.
rzeź niewiniątek
Dzis na lekcji polskiego była rzeź niewiniątek.

powinno starczyc
2 5 2