Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:30:09+01:00
Chciała bym uprawiać taniec ponieważ bardzo podobają mi się ruchy jakie wykonują tancerki.taniec polega na wykonywaniu ruchów w rytm muzyki.Najbardziej chciała bym uczestniczyć na zajęcia z tańca nowoczesnego ponieważ taniec bardzo uwydatnia charakter muzyki.Daje on wiele korzyści,pomaga utrzymać dobrą sylwetkę co dla nas kobiet dużo znaczy.Taniec pomaga również kształtować charakter.Dzięki temu sportowi możemy się zrelaksowaćale także wzmocnić mięśnie całego ciała.Na zajęcia taneczne może chodzić każdy baz względu na wiek.

ps sama jestem tancerką.Myśle że będzie dobrze
1 3 1
2009-11-20T17:31:32+01:00
Bardzo chciałabym uprawiać piłkę ręczną oraz koszykówkę. Są to sporty , do których potrzeba dobrej koordynacji ruchu. Piłka ręczna i koszykówka maja dużo zasad. Gra się rękoma nie używając nóg. Za dotknięcie nogą piłkę przejmuje druga drużyna. Są tez inne zasady, które trzeba pamiętać, aby poprowadzic drużynę do zwycięstwa. Dzięki uprawianiu tych sportów poprawiłabym swoją kondycję oraz budowę ciała. Osiągnęła bym wiele sukcesów sportowych, zdobyłabym może jakieś medale albo nawet puchary i dyplomy. Dzięki grze mogłabym zostać zawodową piłkarką ręczną lub koszykarką.
2009-11-20T18:07:18+01:00
Moim ulubionym sportem jest plywanie.jest on sportem bardzo wymagającym nie jest on prosty ale poprawia krazenie krwi .niekure osrodki dla dzieci wykorzysyuja wlasnie plywanie bo wypraszca kregoslup.uprawianie sportu jest zdrowe i poprawia kondycje.oczywiscie kazdt z nas lubi inny sport ale osobiscie polecam wam ten sport.polega na machaniu nogami i rękami w wodzie.jesli ktos nie potrafi plywac mozna sie zapisac na kursy kture nie sa drogie.naprawde sprubowac nie zaszkodzi polecam !!!