Odpowiedzi

2009-11-20T17:29:52+01:00
Czasem ludzie wierzą w bezsensowne przesądy i zabobony.
Czemu? Nikt tego nie wie, może obawiają się ich skutków.
A może boją się wyrażac własne zdanie? Gdyby ludzie mieli w sobie więcej wiary, pozytywów i ludzkiego piękna sami umieli by podejmowac wiele ważnych decyzji, nawet życiowych.

jeśli na religię to jest okij, jeśli na j polski popracuj trochę nad tym.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:32:26+01:00
Ludzie nie wierza w siebie bo po prostu wydaje im się ze czegos nie potrafią ajest zupelnie inaczej.dzieki swoim mozliwoscia mozemy osiagnac wsztstko.wierzmy w siebie nie bujmy sie niczego i dzmy dumnie przed siebie.
12 4 12
2009-11-20T17:32:18+01:00
Często tak jest że myślimy o kimś , że jest od nas lepszy i lepiej coś zrobi niż my sami. W szkole na lekcjach się np nie udzielamy bo inni wiedzą lepiej są mądrzejsi, a wcale tak nie jest. Jeśli dostajemy jakieś zadanie które robic bedziemy pierwszy raz to odrazu na wstępie sądzimy że nie damy sobie z tym rady. Tacy są praktycznie wszyscy ludzie, boją się zrobic coś nowego.
17 4 17