Wpisz kształty bakterii do odpowiedniej grópy:
ziarenkowce, paciorkowce, gronkowce, krętki, laseczki, pałeczki, dwoinki
1. Kształty bakterii:
a) pojedyncze:
b) kolonie:

-----------------------------------------------------
Oczekuje dobrych odpowiedzi!:)

3

Odpowiedzi

2009-11-20T17:28:59+01:00
A) krętki, laseczki, pałeczki
b) ziarenkowce,paciorkowce,gronkowce,dwoinki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:30:39+01:00
A) pojedyncze:
ziarenkowce, krętki, laseczki, pałeczki

b) kolonie:
paciorkowce, gronkowce, dwoinki
1 5 1
2009-11-20T17:33:38+01:00
A) ziarenkowce, laseczki, pałeczki
b) paciorkowce, gronkowce, krętki, dwoinki