Odpowiedzi

2009-11-20T17:35:30+01:00
AKCEPTACJA- zgoda, potwierdzenie, zaakceptowanie , przyjęcie
ZROZUMIENIE- rozmowa, pocieszenie,
2009-11-20T17:36:11+01:00
Akceptacja -> zgoda, zatwierdzenie, tolerancja, szacunek, poszanowanie, pochwała, aprobata.
Zrozumienie -> empatia, życzliwość, rozmowa, przyjaźń, szacunek.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:37:32+01:00
Przyzwyczajenie się
zaakceptowanie
przyjęcie
pogodzenie sie z faktem zgoda
potwierdzenie


rozmowa
pocieszenie
pomocna dłoń
wsparcie