Nie powinnam tego tu dodawac bo to moj prywatny problem ale prosze o pomoc :)

Wiec mam Internet Explorer i nie posiadam paska w który mogłabym wpisywac adresy URL ;/ Dodam, że pasek adresu w opcjach narzedzia jest zaznaczony, zablokuj paski narzedzi odchaczone xD wiec jak mam wprowadzic pasek do wpisywania stron internetowych? Prosze o jakas odpowiedz ale tak krok po kroku :) Bo jak narazie to wszystko wpisuje w google...
dzieki

3

Odpowiedzi

2009-11-20T17:33:16+01:00
Ja bym wymienił przeglądarkę. Jak musisz mieć IE, to spróbuj go przeinstalować w Panelu Sterowania i zaktualizuj do 8.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:33:41+01:00
Możliwość 1:

1. Wejdz w Widok
2. Najedź na Pasek narzędzi
3. Zaznacz na Pasek adresu
4. Pasek adresu powinien się pojawić

Możliwość 2:

Jeśli mimo wszystko pasek adresu się nie pokaże skorzystaj z innego okna wpisywania adresu

1. Najedź na Plik
2. Kliknij na Otwórz...
3. Wpisujesz adres
4. Klikasz na Enter lub Ok

Pozdrawiam i prosiłbym o przyznanie punktów;)
2009-11-20T19:16:32+01:00
Prawym przyciskiem myszy kliknij na ten pasek na górze i wybierz "pasek adresu" żeby był przy nim ptaszek
Pozdro