Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:32:21+01:00
Komórka roślinna w odróżnieniu od zwierzęcej posiada chloroplasty z chlorofilem oraz ścianę komórkową. Obie komórki mają : wodniczkę, błonę komórkową, siateczkę śródplazmatyczną, jądro komórkowe, aparat Golgiego,mitochondrium , cytozol.
1 5 1
2009-11-20T17:34:59+01:00
Komórka zwierzęca różnią się od siebie:
-wyglądem(zwierzęca okrągła, roślinna podłóżna)
komórka roślinna ma chloroplasty,
Obie komórki posiadają:
-wodniczkę,
-błonę komórkową,
-siateczkę śródplazmatyczną,
-jądro komórkowe,
-aparat Golgiego,
-mitochondrium,
-cytozol.
1 5 1
2009-11-20T17:45:36+01:00
Komórka roślinna w porównaniu do zwierzęcej ma chloroplasty zawierające chlorofil oraz ścianę komórkową.
Poza tym komórka roślinna jest kwadratowa, a zwierzęca jest okrągła..
1 5 1