Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T17:34:50+01:00
Metan
CH4 + 2O2 --> CO2 + 2H2O (spalanie całkowite)
2CH4 + 3O2 -->2CO + 4H2O (półspalanie)
CH4 + O2--> C + 2H2O (spalanie niecałkowite)

Etan:
2 C2H6 + 702 -> 4CO2 + 6H20 (spalanie całkowite)
2 C2H6 + 502 -> 4CO + 6H20 (półspalanie)
2 C2H6 + 3 02 -> 4C + 6H20 (niecałkowite)
5 4 5
2009-11-20T17:36:33+01:00
Spalanie całkowite:

CH4 + 2 O2 → CO2 + 2 H2O

2 C2H6 + 7 O2 → 4 CO2 + 6 H2O

Półspalanie:

2 CH4 + 3 O2 → 2 CO + 4 H2O

2 C2H6 + 5 O2 → 4 CO + 6 H2O

Spalanie niecałkowite:

CH4 + O2 → C + 2 H2O

2 C2H6 + 3 O2 → 4 C + 6 H2O

Pozdro))


3 3 3