Odpowiedzi

2009-11-21T09:35:33+01:00
Przedewszystkim ;
- być dobrym dla innych
- nie być sknerą
- być otwartym człowiekiem
- nie zamykać się w sobie
- zmieniać się na lepsze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-21T09:39:43+01:00
1.Należy być uprzejmnym dla innych.
2.Należy być pomocnym.
3.Trzeba umieć się dzielić.
4.Nie należy być egoistą.
5.Trzeba otworzyć się na innych.
6.Należy pozwolić sobie pomóc.
7.Należy mięć chęci do zmiany na lepsze.