Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:45:00+01:00
Protisty roslinne- chlorella, euglena, glony (np. salata morska)
zwierzece- pantofelek, stułbia, okrzemka, pełzak okrężnicy, pełzak czerwony
kolonijne- okrzemki, niektóre zielenice,
2009-11-20T19:15:46+01:00
Jednokomórkowe:roślinopodobne: tobołki złotowiciowce tobołki Eugleniny,
kolonijne: kolonia toczka najczęściej są to glony np trąbik,okrzemki
2009-11-20T19:47:17+01:00
Protisty roslinne- chlorella,glony
zwierzece- pantofelek,okrzemka,
kolonijne- okrzemki,