Odpowiedzi

2009-11-20T17:41:44+01:00
Roznica czasu to 40 minut i 4 sekundy :)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:43:08+01:00
24,09-14,08=10,01
10,01razy4=40,04
roznica wynosi 40 minut 04 setnych sekundy
5 4 5
2009-11-20T17:44:48+01:00
24⁰09'E-14⁰08'E=10⁰01'
1⁰->4'
10⁰->40'
Odp. Różnica czasu słonecznego między skrajnymi punktami Polski wyniesie około 40 minut.
(bez 4 sekund ponieważ sekunda jest 1/60 minuty a nie 0,01!)
5 3 5