Odpowiedzi

2009-11-20T18:09:39+01:00
Drogie koleżanki i drodzy koledzy.
Jak zapewne wiecie ostatnio w naszej szkole zaszły pewne zmiany. Dzięki nim zyskaliśmy ...............Lecz niestety jak zdążyliście zauważyć po budowie ( albo czymś tam) został duży bałagan. Wynajęcie kogoś do sprzątania wiązałoby się z pewnymi kosztami i trzeba by było przeprowadzić składkę. Ale możemy też sami zadbać o uprzątnięcie tego bałaganu. Proponuję żeby każda klasa w określonym terminie po trochu porządkowała kawałek terenu. W ten sposób szybo pozbędziemy się problemu. ( dalej możesz zaproponować o ile to możliwe by sprzątanie odbyło się w ramach lekcji - to dodatkowo zachęci i możesz to ująć np tak)
Porządki mogłyby odbyć się w ramach lekcji. Mam nadzieją że wszyscy zaangażują się w prace - dla wspólnego dobra!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:17:22+01:00
Drodazy koledzy i koleżanki.zebraliśmy się tu bo chce was namuwić do zrobienia porządkuw na naszym terenie .pomyślcie czy nie było by nam lepiej z posprzatana okolicą.po kilku latach nasze pokolenie będzie o wiele zdrowsze jeżeli zadbamy o nasze środowisko. dzięki temu y oraz starsi ludzie będą zdrowsi. zwierząt również będzie więcej .więc zastanuwcie sie nad tym! odpowiwdzcie sobie na pytanie jak nam będzie lepiej! z posprzątanym światem czy z brudnym .zastanłówcie się nad tym!