Odpowiedzi

2009-11-20T17:57:23+01:00
MOJA MAMA

moja mama jest człowiekiem bardzo prawcowitym. codziennie rano wstaje aby iśc do pracy. przychodzi do domu ok. 18.musi ona zarobic pieniadze, zebym mogla isc z nia na zakupy oraz, zeby oplacila moje zajeciadodatkowe i miala pieniadze na jedzenie. ma bardza trudna , a za razem ciekawa prace - jest lekarzem. ratuje ona zycie wielu ludzi . jest to rowniez odpowiedzialny zawoc, jej nieuwaga moze spowodowac smierc innego czlowieka. pomimo tego wszystkiego ona lubi swoja prace, co moim zdaniem jest bardzo wazne. mysle,ze powinnismy oddawac szacunek takim osobom jak ona, powniewaz buduja one nasze spoleczenstwo .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:57:53+01:00
Jest rodzina co ma czworo swoich dzieci, nie są bogaci, ale mimo tego pomagaja potrzebującym. Mimo niskich finansów pod swoj dach przygarneli troje niepełnosprawnych dzieci. darzą je miłością jak własne. Te dzieci nigdy nie wiedziały co to rodzina i miłośc. Rodzina ta nauczyła ich kochac nauczyła co to szczęście i rodzina. niemieli wystarczająco dużo pieniędzy dla siebie, mimo to podjęli sie opieki nad trojgiem niepełnosprawnych dzieci.
Moim zdaniem takie osoby zasługuja na szacunek i podziw. Poniewaz mało kto podjął by sie takiego zadania.