Odpowiedzi

2009-11-20T17:52:08+01:00
Z zasady zachowania pędu
Pp=pk p=m*v
500ton*10m/s=(500ton+m)*2m/s
5000(ton*m/s) / 2 (m/s)=500ton+m
2500ton-500ton=m
m=2000ton
Masa kry wynosi 2000ton
Pozdro
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T17:53:35+01:00
Pp=pk
p=m*v
500t * 10m/s = (500t+m) * 2m/s
5000 (t*m/s) / 2 (m/s)=500t + m
2500t - 500t = m
m=2000t = 2 000 000kg


Masa tej kry kry wynosi 2 miliony kilogramów.
3 3 3
2009-11-20T17:59:50+01:00
M1= 500[t] v1=10[m/s] m2=? vk= 2[m/s] pp=pk
mk=m1+m2
pp=m1*v
pp=m1*v1
pk=(m1+m2)* vk
Pk= m1*Vk +m2*Vk
Pp=Pk
m1 V1= m1 vk +m2 *V1
m1 v1- m1 vk-m2 vk /: Vk
m2= (m1 v1- m2 vk):vk

tyle mialam w zeszycie, musisz podstawic;p
2 3 2