Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:02:06+01:00
* zna strukturę sądownictwa
* dobrze zna się na polityce
* dobrze wykorzystuje różne cele
* odważny ( przedstawiciel )
* ma swoje zdanie

;]
2009-11-20T18:03:08+01:00
-Sumienność i odpowiedzialność ,pomagająca mu w dotrzymywaniu terminów.
-Punktualność
-Otwartość na potrzeby obywateli
-Asertywność
-Odpowiedni wizerunek
-Pomysłowość
-Umiejętność porozumiewania się
-Umiejętność słuchania innych
-Odwaga
-Umiejętność dostosowania się do sytuacji
-Umiejętność odnalezienia się w nowych warunkach
-Dynamiczność
-Pewność siebie
-Umiejętność odpowiedniego zachowania się do danej sytuacji
-Znajomość przepisów danego państwa
2009-11-20T18:20:16+01:00
Dobry parlamentarzysta powinien być :
-uczciwy
-kulturalny
-prawdomówny
-wprowadzać swoje obietnice w życie