Odpowiedzi

2009-11-20T17:59:29+01:00
Cehy ;
-pobożny
-oddany
-gorliwy
-wierny BOGu
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:12:34+01:00
Cechy kapłana:
-żyje w celibacie
-nawraca na wiarę
-duchowy opiekun
-ma odpowiednie zdolności i
Co robi?:
-odprawia eucharystię w imieniu boga
-jest pośrednikiem między kontaktami Boga z ludźmi
-musi poddawać się określonym wymogom religijnej czystości
-powierza się mu często również funkcje duchowej opieki oraz władzy religijnej
nad członkami wspólnot
Jaki jest
-dobry przyjaciej
-pomaga obrać człowiekowi jego drogę życiową, jego cel
-wykształcony
7 3 7