Odpowiedzi

2009-11-20T18:02:00+01:00
Jestem osobą wesoła
i szczerą aż do bólu
wale prosto w serce
kruszę wszystkie mury
jestem optymistką
problemy omijam z daleka
uśmiecham sie do zycia
szczęście na mnie czeka :)
32 3 32
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:02:16+01:00
Ja to napisalam tak

ciagle smiejaca sie magda

bardzo czesto smieje sie bez powodu,albo z rzeczy ktora nie jest zabawna dla innych. czasami denerwuje to moich przyjaciow, wtedy moja silna wola zwycieza i przestaje sie smiac. zazwyczaj jednak ta cech mi sie przydaje. kiedy jest ktos smutny moge go rozsmieszyc lub powieszyc, potrafie smiac sie rowniez z wlasnych bledow.

ja dostalam za to 5 . :) mam nadzieje ze pomoglam
39 3 39