Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:10:36+01:00
Gdy Bernard recytował, cała klasa umilkła i zaczeła wpatrywac się w recytującego. Nie była to juz recytacja utworu wielkiego poety, lecz oskarzenie uuczniaka polskiego zamkniete w zdarzeniach bitwy. Jedni sluchali go wyprostowani, inni zblizyli sie do mowcy. zygier obudzil w nich przynaleznosc do narodu polskiego.
2009-11-20T21:42:33+01:00
Powód do dumy że jest sie polakiem
szczęście
radość
wrażliwość
zaskoczenie
poczucie wielkości
odwaga