Odpowiedzi

2009-11-20T18:03:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:04:47+01:00
To, że Zygiert miał odwagę o tym powiedzieć,
że znał taki utwór jak "Reduta Ordona"
że bardzo się wczuwał w swoją deklamację
że profesor nie wyrzucił go za drzwi
że zygier i profesor bardzo się wzruszyli.
2009-11-20T21:02:00+01:00
Kolegów i profesora zdziwił patriotyzm chłopca, to jak bardzo kochał Polskę.Utwór "Reduta Ordona" Adama Mickiewicza który wydeklamował Zygier poruszył serca nie tylko uczniów ale tak że profesora.