Poranny pociag z łodzi do krakowa odjezdza o 7:06 . podroz trwa 4 godziny i 15 minut . z powrotem mozna pojechac pociagiem o 17:48 ktory do łodzi przyjezdza o 22:08 . bilet normalny w jedna strone kosztuje 43,03 zl a ulgowy 27,11 zl

zad 1 o której godzinie przyjezdza do krakowa poranny pociag z łodzi .?

zad2 jak długo trwa podróz wieczorem pociagiem z krakowa do lodzi
a.4 godz 15 min
b.4 godz 20 min
c.4 godz 40 min
d.5 god 40 min
'zad 3 ile czasu mija pomiedzy przyjazdem wieczornego pociagu do Łodzi a odjazdu pociagu do krakowa nastepnego ranka.?\

zad4 ile zapłaci za przejazd z Łodzi do krakowa piecoosobowa rodzina zlozona z dwojga rodzicow kupujacych bilety normalne dwojga dzieci kupujace bilety ulgowe i jednego malego dziecka jadacego bezpłatnie .?

3

Odpowiedzi

2009-11-20T18:10:16+01:00
1) o 11:21
2) c
3) 22:08 / 7:06. Mija około 8 godzin.
4)43,03 zl + 27,11 zl + 43,03 zl + 27,11 zl
22 1 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:10:46+01:00
Zad 1) 11.19

zad2 jak długo trwa podróz wieczorem pociagiem z krakowa do lodzi
b.4 godz 20 min

'zad 3) 8.58


zad4) 140,28
15 3 15
2009-11-20T18:13:38+01:00
Zad. 1
11:21

zad. 2
d.5 god 40 min

zad. 3
22:08<<8:58>>7:06
mija 8 godzin i 58 minut

zad. 4
2 normalne - 43,03 * 2 = 86,06 zł
2 ulgowe - 27,11 * 2 = 54,22 zł
1 dziecko - bezpłatnie

54,22 zł + 86,06 zł = 140,28
13 3 13