Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:10:53+01:00
*miłość zakochanie , podn. umiłowanie , ukochanie , namiętność , uczucie , serce , głos serca , strzała Amora/Erosa/Kupidyna.

*przyjaźń życzliwość , serdeczność , kordialność , koleżeństwo , kumplostwo , sympatia , przywiązanie , bliskość , zbliżenie , komitywa , sztama

24 4 24
2009-11-20T18:11:36+01:00
Miłość->zakochanie się
przyjazn->kolegowanie się
dobrze:)
14 2 14