Odpowiedzi

2009-11-20T18:15:11+01:00
Ruch obrotowy jest to ruch ziemi wokol wlasnej osi i trwa 24 godziny a obiegowy to wokol slonca i trwa 365 dni i 6 godzin. o ile jeszcze moze chodzic?
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:20:59+01:00
Tak żebyś zrozumiała .. ruch obrotowy czyliobrót Ziemiwokół własnej osi z zachodu na wschód, trwa w przybliżeniu 24 godziny .
Ruch obiegowy Ziemi wokół Słońca po orbicie ,trwa 365 dni 5h i 49 minut .
1 4 1