Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:25:46+01:00
X-cała trasa
85i1/3km-----8/15
x --------1
x=85i1/3km*1m/8/15=160km
160-85i1/3=74i2/3km
Cała trasa ma 160km a musi jeszcze przejechac 74i2/3km
Prosze o uznanie jako najlepsza odpowiedz (odzyskasz 25%punktów wydanych na zadanie )
Pozdro ziom

1 5 1
2009-11-20T18:30:57+01:00
8/15x=85 1/3 /*15
8x=1275
x=159 3/8km


159 3/8 - 85 1/3= 159 9/24 - 85 8/24=74 1/24km


cała trasa wynosi 159 i 3/8 km, ma jeszcz do przejechania 74 i 1/24km
2009-11-20T22:02:49+01:00
85i 1/3 to 8/15 trasy
85i1/3:8/15=160 km
cała trasa była długa 160 km
160-85i1/3=74i2/3
Do przejechania zostało jeszcze 74i2/3 km.