Odpowiedzi

2009-05-14T18:00:51+02:00
Powstanie listopadowe(MDCCCXXX-MDCCCXXXI)
Powstanie Styczniowe(MDCCCLXIII-MDCCCLXIV)
II Wojna Światowa(MCMIXXXX-MCMXXXXV)

Jak byś potrzebował wyjaśnień to napisz na GG 9517827
1 5 1
2009-05-14T18:02:02+02:00
MDCCCXXX-MDCCCXXXI
MDCCCLXIII-MDCCCLXIV
MCMXXXIX-MCMXLV
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-14T18:03:27+02:00
Powstanie listopadowe (1830-1831)
MDCCCXXX - MDCCCXXXI
powstanie styczniowe (1863-1864)
MDCCCCLXIII - MDCCCLXIV
II wojna światowa (1939-1945)
MCMXXXIX - MCMXLV