Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:24:11+01:00
W parku rosnie 180 drzew .0,15 drzew to deby a dwie dziewiate pozostalych drzew to brzozy.Reszta drzew to klony.Ile klonów rosnie w parku?
180 *0,85 = 153 drzewa po odjęciu dębów
153*7/9=119 klony
12 3 12
2009-11-20T18:24:21+01:00
180 *0,15=27
27 drzew to dęby
180-27=153
2/9 * 153= 34
34 drzewa to brzozy
153-34=119
Odp: W lesie rośnie 119 klonów.
24 4 24
2009-11-20T18:27:31+01:00
180 z 0,15
180×0.15 =27 - dęby
180-27=153 inne drzewa

153 z dwóch dziesiatych
153× dwie dziesiąte = 30,6 -to brzozy

30,6≈31
27+31=58
180-58=122

122-klony
12 2 12