Opis charakterystyki siebie i kolegi. Napisze zaraz cechy a proszę by ktoś zrobił z tego formę pisemną.

Wcale nie takie straszne jak się wydaje, nie musi być długie, około pół strony.

Samego siebie, (osoba JA)
1) imię, nazwisko, pseudonim [niechce mówić, w ich miejsce napisze obojętnie co, np. imię]
2) 14 lat
3) 162cm wzrostu
4) Niski, tęgi
5) Twarz podłużna
6) Cera: blady
7) Oczy, niebieskie, małe
8) Włosy: krótkie, ciemny bląd
9) Usta; małe
10) Uszy; małe
11) Strój; przeważnie sportowy
12) Cechy charakteru; indywidualista, leniwy, obowiązkowy
13) Zdolności; wysportowany, zainteresowania; sport,


O koledze: (Osoba On)
1) imię, nazwisko, pseudonim [niechce mówić, w ich miejsce napisze obojętnie co, np. imię]
2) 14 lat
3) 180cm wzrostu
4) Wysoki, dobrze zbudowany
5) Twarz podłużna
6) Cera: blady
7) Oczy, niebieskie, małe
8) Włosy: krótkie, brąz
9) Usta; pełne
10) Uszy; małe
11) Strój; sportowy
12) Cechy charakteru; mądry, spokojny, zaradny
13) Zdolności; wysportowany, zainteresowania; sport,

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:37:29+01:00
Nazywam się Mateusz Mazurek i opiszę właśnie siebie oraz mojego kolegę Marcina Kostorza.
Mój pseudonim to Mazi, mam 14 lat, 162 cm wzrostu i jestem tęgi. moja twarz jest podłużna i mam jasną cerę.
Moje oczy są niebieskie i małe, a jeśli chodzi o moje włosy to są krótkie, ich kolor to ciemny bląd.
Zazwyczaj ubieram się na sportowo.Moje cechy charakteru to takie jak obowiązkowość, lenistwo i indywidualizm. Zdolności jakie posiadam to jest to, że jestem bardzo wysportowany, a moim zainteresowaniem jest sport.
Mój kolega Marcin ma pseudonim Kosti. On także ma 14 lat, tylko, że jest wyższy ode mnie, ponieważ ma 180 cm wzrostu. Jest wysoki, dobrze zbudowany. Tak samo jak ja ma podłużną twarz i jasną cerę. Oczy ma niebieskie, a włosy krótkie brązowe. Ubiera się przeważnie na sportowo.
Jest mądry, spokojny i zaradny.
Tak samo jak ja jest bardz wysportowany i interesuje się sportem.
Jesteśmy bardzo zgodnymi i lubiącymi się kumplami.


2 4 2
2009-11-20T18:49:06+01:00
Nazywam się Janusz jakoś tam w szkole mówią na mnie małpa. Mam 14 lat. i 162 cm wzrostu. Jestem dość tegi i niski w stosunku do mojego kolegi Pawła walnietego na ktorego mowia czubek.
On ma 180 cm i jest bardzo dobrze budowany.
Ja mam podłuzną, bladą twarz, małe niebieskie oczy, małe usta, blada cere oraz krotkie ciemny blad włosy.
Paweł też ma podłuzną, bladą twarz, małe niebieskie oczy. Natomiast ma on pełne usta i krotkie brazowe włosy.
Rużnimy sie takz cechami charakteru ja jestem indywidualista, leniwy, obowiązkowy natomiast czubek jest mądry, spokojny, zaradny.
Róznimy sie kilkoma rzeczami, lecz nie zamienił by mojego przyjaciela na zadnego innego.
1 1 1