Odpowiedzi

2009-11-20T18:57:21+01:00
Uczniowie szkoły w ........ z niecierpliwieniem czekają do zadzwonienia dzwonka, który zacznie 15 minutową przerwę. Wydłuża się czas jakby to trwało lata. Nauczyciel zadaje zadaje zadanie. Klasa 16-osobowa, czeka ze znudzeniem na dzwonek. W końcu, długo oczekiwany dzwonek. Uczniowie wybiegli z klasy szybkim stadem aby dobiec do szatni. Nauczyciel został sam w klasie ale uczniowie to ignorują.Marzenie się spełniło dzwonek zadzwonił.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:30:51+01:00
Na przerwy oczekują wszyscy uczniowie. Są znudzeni długą lekcją, która przeciąga się coraz bardziej.Każdy spogląda na zegarek i w myślach odlicza ostatnie dwie minuty lekcji.Cała klasa już jest przygotowana do biegu.Robią wszystko aby jak najszybciej wyjść z klasy i poszaleć na przerwie.Jeszcze ktoś stoi przy tablicy i odpowiada. Nie idzie mu najlepiej.Nareszcie upragniona chwila.Osoba stojąca przy odpowiedzi z radością biegnie do ławki po plecak.Znowu się udało!Przerwa ocaliła życie kolejnego ucznia.


mam nadzieję, że się przyda jeśli tak to proszę o ocenienie mojej odp. jako najlepszą :) :) :)