Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:47:07+01:00
M=20kg
v=18km/h
h=1,5 km=1500 m
E mech=E kinetyczna +E potencjalna
E kinetyczna=m*v2/2
Ek=20*18/2=180J
E potencjalna=m*g*h
E pot=20*10*1500=300000J
A więc energia mechaniczna to 180+300000=300180J
1 1 1
2009-11-20T18:50:37+01:00
M=20kg Emechaniczne=Ep+Ek
v=18km/h=5m/s
h=1500m
Ep=m*g*h
Ek=m*v²/2
Ep=20kg*10m/s²*1500m=300 000J
Ek=20kg*(5m/s)²/2=250J
Em=250J+300 000j=300 250J
ODP. Em=300 250J
Prosze o uznanie jako najlepsza odpowiedz (odzyskasz 25%punktów wydanych na zadanie )
Pozdro ziom
1 1 1
2009-11-20T22:24:01+01:00
M=20kg
h=1,5km=1500m
V=18km/h=5m/s
g=10m/s²

Em=Ek+Ep
Em=mV²/2+mgh
Em=20*5²/2+20*10*1500
Em=20*25/2+300000
Em=250+300000
Em=300250J=0,300250KJ
1 1 1