Odpowiedzi

2009-11-20T20:35:49+01:00
Na naszej planecie jest świeże powietrze,dużo ptaków,jest dużo ciekawych miejsc do zwiedzania np.Zamek Królewski,Łazienki.Jestem pewna że się spodoba nasza planeta bo jest bardzo ładna.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T21:28:57+01:00
Powinieneś zamieszkać na naszej planecie dlatego że jest duża jest u nas wiele miejsc które warto zobaczyć czyste powietrze ludzie z którymi możesz sie naprawdę zaprzyjaźnic i tutaj będziesz miał własne życie nie będziesz musiał sie martwić o to że baobaby zniszczą naszą planetę bo to nam nie grozi na ziemi będziesz miał ciekawsze życie