Musze napisac list do kolezanki na pozegnanie w ktorym musi byc napisane co mi sie w niej poboda.

Jest ona:
miła, kolezenska, wesola, cierpliwa, dobra, ambitna, energiczna, ma poczucie wlasnej wartosci, madra, inteligentna, poszukujaca czegos nowego, towarzyska, troskliwa, ufna,pogodna, rodosna, sympatyczna, rozbawiona .

chyba tyle wystarczy. mam napisac to na jutro prosze o pomoc i z gory dziekuje ;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:50:21+01:00
Droga Moniko!

Bardzo się cieszę, że było mi dane Cię poznać i spędzić z Tobą wakacje. To był dla mnie niezapomniany czas i bardzo się cieszę, że dzieliłam go z Tobą. Jesteś niezwykle wesołą i inteligentną osóbką i nie można się z Tobą nudzić. Radość, z jaką witałaś każdy dzień wakacji i to, że wciąż poszukujesz czegoś nowego nauczyły mnie, że można optymistycznie patrzeć na świat przez różowe okulary. Bardzo podoba mi się w Tobie troska i mądrość, wszystko, co robisz, jest przemyślane, wyważone i przede wszystkim mądre. Nauczyłaś mnie czegoś nowego, tego, że można cenić poczucie własnej wartości - jesteś dla mnie niedoścignionym wzorem w tej kwestii. Dobrze się składa, że obie jesteśmy niesamowicie ambitne i towarzyskie, dlatego udało nam się zwyciężyć w zawodach jachtowych. Mam nadzieję, że zaraziłaś mnie swoją pogodą ducha i radością.
Do rychłego zobaczenia na kolejnych zawodach
pozdrawiam

Mika
1 5 1
2009-11-20T18:53:01+01:00
Droga Aniu(możesz zmienic imię)
Przykro mi że wyjeżdżasz, byłaś dla mnie taka miła, potrafiłaś znaleźć dla mnie czas gdy miałam problemy i cierpliwie ich wysłuchać. Zawsze umiałaś mnie rozbawić gdy byłam smutna. Zabierałaś mnie w ciekawe miejsca. Dziękuje Ci że pomagałaś mi w zadaniach domowych.Zawsze byłaś przy mnie, nie potrafię wymienić wszystkich Twoich zalet ale wiedz że zawsze będziesz moją najlepszą koleżanką. (swoje imię)
4 3 4
2009-11-20T18:53:40+01:00
Droga ....(jej imę)!
Bardzo mi, przykro że musimy się pożegnać i z tego powodu pisze do ciebię list.

Jesteś dla mnie bardo miła i wiem że zawsze moge do ciebie napisać bo moge ci zaufać.
Byłaś dla mnie jak siostra i bardzo mi smutno że musimy się rozstać z powodu (z jakiego powodu)
Pierwszy raz spotkałam taką osobe jak ty w każdej sytuacji możesz mnie pocieszyć a za razem rozbawić .
Jesteś bardzo mądrą dziewczyną i inteligentną mysle że dobrze bedzie ci sie żyć i układac sie w szkole .
Jesteś bardzo cierpiliwa i myśle że napewno ułoży ci sie i bedziesz miała dobre przyjaciółki

na koniec chce powiedzieć ci że bardzo sięciesze że cie poznałam i twój podgląd na życie budzi we m nie niekłamalną zazdrość


całuski
(czy co tam chcesz

(imie)