Pomóżcie!!! Proszę! :))
W formie tabeli:
Wpisz w odpowiednie rubryki tabeli informacje dotyczące starożytnych i współczesnych igrzysk olimpijskich.

Antyczne igrzyska olimpijskie / Współczesne igrz. olimp.

Miejsce:
Przykładowe dyscypliny:
Uczestnicy:
Publiczność:
Nagrody:

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:48:39+01:00
Miejsce:
współczesne olimpiady odbywają się w różnych państwach
antyczne wyłącznie w Olimpii

Dyscypliny:
piłka nożna lub w zimowej skoki narcirskie
w antycznej np. rzut dyskiem

Publiczosc:
W starożytnej Gracji: tłumy przybyszów z Grecji, kobiety tylko niezamężne miały prawo usiąść na ławach stadionu
Igrzyska współczesne: zarówno kobiety i mężczyźni oraz dzieci


Nagrody:
teraz sa puchary i medale
kiedys wieńce oliwne
30 3 30
zamiast rzut dyskiem powinno się napisać pięciobój ;p
co z tego że to było 6 lat temu ^^
na szybko to robiłem
2009-11-20T19:54:50+01:00
Antyczne Igrzyska Olimpijskie;
Miejsce; Olimp
Przykładowe dyscypliny; bieg , zapasy , skok w dal , pankration , rzut dyskiem i oszczepem oraz bieg hoplitów i wyścigi rydwaNÓW
Uczestniczy ; Mężczyźni kilku w danej konkurencji
Publiczność ; niewolnicy , królowie (bogowie)
Nagrody ; Nagradzano jedno pierwsze miejsce zwycięzca otrzymywał wieniec laurowy



Współczesne Igrzyska olimpijskie;
Miejsce; Organizatora wybiera Komitet Olimpijski
Przykładowe dyscypliny; piłka nożna , siatkówka , piłka ręczna , skok w dal , wioślarstwo , zapasy , podnoszenie cięzarów , kolarstwo itd.
Uczestnicy ; Kobiety i Mężczyźni którzy mają ukończone 18 lat
Publiczność; Ludzie którzy wykupili bilety
Nagrody ; trzy pierwsze miejsca kolejno złoty medal srebrny oraz brązowy
31 4 31
2009-11-20T21:49:40+01:00
Miejsce: stadiony w różnych państwach-dziś
Olimp-kiedyś
przykładowe dyscypliny: pływanie, piłka nożna, skoki narciarskie-dziś
rzut dyskiem lub oszczepem-kiedyś
uczestnicy:kobiety i mężczyźni-dziś
mężczyźni- kiedyś
publiczność:kobiety, mężczyźni i dzieci-dziś
kobiety stanu wolnego(nie zamężne), mężczyźni-kiedyś
nagrody: trzy pierwsze miejsca-puchary,medale i podium-dziś
wieńce oliwne-kiedyś
15 3 15