Odpowiedzi

2009-11-20T19:01:03+01:00
Nadkrolestwo- nie wiem
krolestwo-zwierzeta
typ-strunowce
pod typ-kregowce
gromda-ssaki
podgromada-ssaki wlasciwe
rzad-naczelne
rodzina-czlowiekowate
rodzaj-czlowiek
gatunek-nie wiem
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:20:07+01:00
Nad królestwo-
królestwo-zwierzęta
typ-strunowce
pod typ-kręgowce
gromada-ssaki
pod gromada-ssaki właściwe
rząd-naczelne
rodzina-człowiekowate
rodzaj-człowiek
gatunek-człowiek rozumny (homo sapiens)
8 3 8
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T19:24:44+01:00