Odpowiedzi

2009-11-20T18:57:00+01:00
0.35*6/7=0.3kg -obliczmy mase czekaladek (samych bez opakowania)
0.3*1/3=0.1kg -obliczmy ile zostalo czekoladek po zjedzeniu
0.35-0.3=0.05-masa pudełka
Odp Pudlko z czekoladkami wazy 0,15kg
Prosze o uznanie jako najlepsza odpowiedz (odzyskasz 25%punktów wydanych na zadanie )
Pozdro ziom
2 4 2
2009-11-20T18:57:47+01:00
35/10*1/7_7/2*1/7=1/2
1/2-2/3=3/6-2/6=1/6
35*1/6=
7/2*1/6=7/12
Odp pudelko z czekoladkami waży 7/12
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:01:58+01:00
1/7 z 0,35kg= 0,05 kg- masa pudełka

0,35-0,05=0,30- masa czekoladek

2/3 z 0,30= 0,20- tyle zjedzono

0,1- masa pozostałych czekoladek

0,1+0,07=0,17- wynik końcowy
4 4 4