UZUPEŁNIJ DEFINICJE.
1)............... reakcja chemiczna, w której wyniku wydziela szię energia z układu do otoczenia.
2)....................... reakcja chemiczna, do której przebiegu koniecznie jest stałe doprowadzenie energii z otoczenia.

3

Odpowiedzi

2009-11-20T18:57:32+01:00
A) egzoenergetyczna
b) endoenergetyczna
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T18:58:39+01:00
UZUPEŁNIJ DEFINICJE.
1) egzoenergetyczna reakcja chemiczna, w której wyniku wydziela się energia z układu do otoczenia.
2) endoenergetyczna reakcja chemiczna, do której przebiegu koniecznie jest stałe doprowadzenie energii z otoczenia.
20 4 20
2009-11-20T22:35:53+01:00
1) egzoenergetyczna
2) endoenergetyczna
14 4 14