Odpowiedzi

2009-11-20T19:00:54+01:00
Zad.1
-5-(-11)=6
-5+(-8)=-13
zad.2
a)
. 3
------ = 0,15
. 20

b)

. 5
------ = 0,(45)
. 11

zad.3
W pierwszej kolejności wykonuje się mnożenie i dzielenie, a potem dodawanie i odejmowanie.
2009-11-20T19:02:33+01:00
Zad.1
a) (-5) - (-11)=6
b) (-5) + (-8)= - 13


zad.2
3/20 = 0,15

5/11= 0, (45)


zad.3
nawiasy, potęgowanie i pierwiastkowanie, mnożenie i dzielenie, dodawanie i odejmowanie,
w razie jak występują razem np. mnożenie z dzieleniem to wtedy to które jest pierwsze od lewej... :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:39:25+01:00
Zad 1
(-5) - (-11)=-5+11=6
(-5) + (-8) = -5-8=-13

Zadanie 2
Znajdz rozwinięcia dziesiętne ułamków
a)3/20=0,15
b)5/11=0,(45)

Zadanie 3
1. działania w nawiasach (jeśli nie mają innych nawiasów w środku)
2. potęgi i pierwiastki od strony lewej.
3. mnożenie i dzielenie od strony lewej
4. dodawanie i odejmowanie od strony lewej