Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:05:09+01:00
Należy spełniać Słowo Boże, a więc to, co zawarte jest w dekalogu i Piśmie Świętym. Aby Słowo Boże było jak ziarnko, które gdy padnie na glebę, dało obfite plony, a więc dużo dobrych uczynków, zgodnych z wolą Boga.
10 4 10
2009-11-20T19:14:36+01:00
Musisz mieć wiarę w to co wierzysz musisz słuchać słowa Bożego i być prawdziwą chrześcijanką musisz dawać wzór do naśladowania, być dobrą i pomocną. Aby być glebą urodzajną musisz przekazywać i głosić to słowo Boże w szkole pracy na ulicy..
Moim zdaniem to o to chodzi
:):)
9 3 9