Odpowiedzi

2009-11-20T19:15:37+01:00
Jakie zasady obowiązują w domu? Opowiedz klasie. Myślisz, że są dobre, czy złe?

Muszę być w domu przed godzina dziewiąta wieczorem, w weekendy. Myślę, że to dobra zasada.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:16:12+01:00
Potrzebujesz własnych przykładów? Podam Ci kilka.

I have to learn a lot. In my opinion it's a good rule.
/Muszę się dużo uczyć. Moim zdaniem to dobra zasada./
I have to respect my parents. It's a good rule.
/Muszę szanować rodziców. To dobra zasada./
I have to clean my room every Saturday. I don't need to clean my room very often, so it's a bad rule.
/Muszę sprzątać pokój w każdą sobotę. Nie potrzebuję sprzątać zbyt często, więc to zła zasada./
I can't invite my friends to my house. It's a bad rule.
/Nie mogę zapraszać przyjaciół do domu. To zła zasada./
I have to go outside with my dog everyday. It's a good rule.
/Muszę wychodzić z psem każdego dnia. To dobra zasada./
8 3 8
2009-11-20T19:38:19+01:00
1.Jakie zasady obowiązują w domu? Opowiedz klasie. Myślisz, że są dobre, czy złe?

2.Muszę być w domu przed godzina dziewiąta wieczorem, a w weekendy. Myślę, że to dobra zasada.
4 1 4