Odpowiedzi

2009-11-20T19:14:34+01:00
Moja trudna sytuacje zdarzyła się nie dawno.
Było to kłamstwo
nie mówiłam mojej mamie i tacie o 1 które dostawałam
gdy kiedyś mama powiedziała że wybierze się do szkoły zobaczyć jakie mam oceny. I wtedy znalazłam się w labiryncie, bo jak to zrobić żeby mama nie pojechała do szkoły. ?
Nie miałam innego wyboru trzeba było się przyznać
a więc doszłam po nitce do kłębka
i mama mnie zrozumiałam:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:32:06+01:00
Natknęłam się na nić Ariadny, kiedy nie potrafiłam odrobić zadania domowego.Znalazłam się w labiryncie nauki. Nie wiedziałam od czego zacząć. Czy najpierw robić chemię, fizykę czy inny przedmiot. Doszłam po nitce do kłębka czyli do mojej mamy. Ona pomogła mi we wszystkim.

;D