Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T19:18:37+01:00
Wycieczki piesze lub narciarskie na terenach górskich, leżących na obszarach parków narodowych i rezerwatów przyrody oraz leżących powyżej 1000 m n.p.m., mogą prowadzić tylko górscy przewodnicy turystyczni.*

Na mój dusiu! To jo co roku widuje telo turystów, co na Turbacz bez przewodnika wchodzom! I nawet nie domyślołek sie tego, co wiem teroz - ze to syćko som przestępcy! Ale cóz… pies tak jak cłowiek - ucy sie przez całe zycie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:21:56+01:00
Sąsiad kaszle
babcia kicha
co sie dzieje tu do licha!
głowa pęka mnie od tego !
chce ucieknąć z tond kolego !
zabierz mnie do swego domu
ja odpoczne po kryjomu