Odpowiedzi

2009-11-20T19:18:55+01:00
Jednostajnie przyspieszony prostoliniowy ,jednostajny prostoliniowy,
opóźniony
2009-11-20T19:20:05+01:00


-ruch jakiegoś punktu na Ziemi,
-ruch satelity wokół Ziemi,
-ruch dziecka na karuzeli.



1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:24:20+01:00
prostoliniowy
- samochód, który przebył odcinek drogi 3000m w czasie 5 min

krzywoliniowy
- ciało -samochód moze poruszać się po krętej drodze [litera S] i wtedy jest ruch krzywoliony jeśli samochód jedzie z tą samą prędkością.
- albo kiedy samochód skręca w prawo - ciebie odrzuca w lewo - bo samochód porusza sie wtedy po okregu i działa ta własnie siła
- ruch człowieka na karuzeli
- ruch jakiegoś punktu na Ziemi
- ruch satelity wokół Ziemi
2 5 2