Podaj daty do podanych wydarzeń:
a)pierwsze igrzyska olimpijskie,
b)założenie Rzymu,
c)upadek Cesarstwa Rzymskiega na Zachodzie,
d)ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny,
e)koronacja Bolesława Chrobrego,
f)założenie uniwersytetu w Krakowie
g)publikacja dzieła Kopernika "O obrotach swer niebieskich"
h)bitwa pod Wiedniem
i)bitwa pod Waterloo
j)pierwszy przelot samolotem przez Atlantyk

Wystarczy połowa. Dam 30 punktów

3

Odpowiedzi

2009-11-20T19:29:26+01:00
A) 1896 rok
b) 753 rok
c)nie wiem dokładnie , chyba ok.III-V w. n.e.
d) 24 września 622rok
e) 1025rok
f)1364rok
g)1543rok
h)1529rok
i)18 czerwca 1815 rok
j)20 maja 1927rok

;)).
2 5 2
2009-11-20T19:31:24+01:00
A)776
b)753
c)http://www.sciaga.pl/tekst/40198-41-upadek_cesarstwa_rzymskiego
d)632
e)1025
f)1364
g)http://pl.wikipedia.org/wiki/De_revolutionibus_orbium_coelestium#Historia_powstania
h)Oblężenie Wiednia (1529)
bitwa pod Wiedniem (1683)
i)Bitwa pod Waterloo miała miejsce 18 czerwca 1815 roku
j)Pierwszy przelot samolotem przez Atlantyk. Data: 20 maja 1927.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:35:40+01:00
A. rok 776 p.n.e
B. rok 753 p.n.e
C. Nie jestem pewna ale chyba to bylo ok roku 475
D.rok 622
E. rok 1025
F. rok 12 maja 1364
G.rok 1543
H. rok 15 lipca 1410
I. rok 18 czerwca 1815
J. rok 20 maja 1927
1 4 1