Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:16:54+01:00
35 - suma pieniędzy
4x - pieniądze Gabrysia
x - pieniądze Zosi
5x = 35
x = 7
Odp. Zosia ma 7 zł, a Gabryś 28.
2009-11-20T19:18:01+01:00
G- pieniądze Gabrysia
Z- pieniądze Zosi

G=4Z
G+Z=35
4Z+Z=35
5Z=35
Z=7(ZŁ)
G=4*7
G=28ZŁ

Odp. Gabryś ma 28 zł a Zosia 7 zł
2009-11-20T19:27:36+01:00
Gabryś ma 4x a Zosia x
4x+x=5x
35:5=7
7*4=28
28+7=35
Odp.: Gabryś ma 28 zł a Zosia 7zł