Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:21:27+01:00
1 mila = 1 609,344 metra
1 mila = 160 934,4 centymetra

1 cal = 0,0254 metra
1 cal = 2,54 centymetra

1 jard = 0,9144 metra
1 jard = 91,44 centymetra

1 stopa = 0,3048 metra
1 stopa = 30,48 centymetra
72 4 72
2009-11-20T19:21:16+01:00
Mila morska = 1 852 m = 185200 cm
cal = 25,4 mm = 2,54cm = 0,0254 m
jard = 0,91440186 m = 91,440186 cm
stopa = 30,48 cm = 0,3048 m
59 4 59