Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:28:44+01:00
Czytać- i. przymiotnikowy- czynny-czytający, bierny-czytany
i przysłówkowy-czytając,czytawszy(?)

przeczytać- 1. brak , 2.przeczytany,3.brak,4.przeczytawszy

pisać-1.piszący,2.pisany,3.pisząc,4.pisawszy (?)

napisać-1.brak,2.napisany,3.brak,4.napisawszy
2009-11-20T19:29:24+01:00
Czytający,czytany,czytając,przeczytawszy
ący,przeczytany,przeczytając,przeczytawszy
piszący,pisany,pisząc,pisawszy
ący,napisany,napisząc,napisawszy