Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T19:25:16+01:00
D:
vp = 10 m/s
vk = 0 m/s
s = 50 m

Sz: a=?

v =s/t, więc t=s/v
t = 50m / 10 m/s² = 5 s

a = v/t
a =10m/s / 5s = 2 m/s²

Odp: Łyżwiarz poruszał się z opóźnieniem 2m/s²
2009-11-20T19:25:41+01:00
A = v:t
a = 50:10 = 5 s
Łyżwiarz się poruszal z opóźnieniem 5 sekund. :)
2009-11-20T19:35:37+01:00
Vp=10m/s
s=50m
a=?

s=Vp×t-0,5at² ; t=Vp:a
s=Vp×Vp:a-0,5a(Vp:a)²
s=Vp²:a-0,5Vp²:a=0,5Vp²:a
a=0,5Vp²:s
a=100m²/s²:50m=2m/s²